Este blog nos pertenece a todos.

Desde aqui se os informará de todo lo acontezca en el cole de nuestros hijos, así como, recogeremos todas vuestras inquietudes, dudas, propuestas, etc..

Cualquier dato hacernoslo llegar a apabotanic@gmail.com
II PREMIS SANT JORDI 2012

Amb l´objectiu de difondre el gust per la literatura, d'imaginació i la creativitat entre
els alumnes de la nostra escola, l´Ampa del CEIP Botànic Calduch, convoca el II
Premi Sant Jordi 2012.
BASES:
1. Es participarà a nivell individual. Les creacions han de ser originals, i en
valencià, amb mètrica o sense I tindran com a tema L´ESCOLA I tot allò
que l´envolta (valors, educació, activitats, els mestres,etc..)
2. Poden participar els/les alumnes i els adults dividits en les següents
MODALITATS:
- Infantil i primer cicle E.P: dibuix individual (temàtica l'escola,
tècnica lliure)
- Segon cicle: faran una poesia, que anirà acompanyada d'una
il·lustració a color feta per l´alumne/a.
- Tercer cicle: poden optar entre fer una poesia acompanyada d'una
il·lustració a color o la realització d'una poesia visual (cal·ligrames,
paraules en llibertat, collages, jeroglífics,etc…)
- Adults (pares/mares i mestres): Realitzaran una poesia amb una
il·lustració a color o una poesia visual. La temàtica serà l'escola i/o
l'educació en general.
3. L´extensió màxima serà d'una pàgina en format A4. Cada treball portarà el
nom i cognoms de l´autor/a per la part de darrere.
Els adults poden fer arribar les seues creacions en paper a la bústia de
l'Ampa o bé enviar-les en PDF al correu: apa@botaniccalduch.com.
4. El termini de presentació dels originals finalitzarà el 23 d'Abril. Els alumnes
crearan les seues obres durant les classes.
5. El professorat de cada aula seleccionarà com a màxim, tres treballs de la
seua tutoria. D´eixos tres, hi haurà un guanyador per aula.
Els jurat estarà compost per una comissió mixta formada per mestres,
membres de la Junta de l´Ampa I pares I mares d´alumnes.
6. Els premis consistiran en un llibre en valencià per a cada guardonat i la

No hay comentarios:

Publicar un comentario